קיה נירו היברידית פלאג אין בישראל – מבחן רכב

קיה נירו פלאג אין המחודש כבר הגיע לישראל ובסוכנויות רכב החלו לשווק אותו. החל מ-150 אלף שקל. 

מה חדש ? העיצוב, מערכות בטיחות חדשות, שיפור באיכות תא הנוסעים ומחיר נמוך משמעותית מבעבר.

קיה נירו הייבריד 2020 – מימדים ונראות

אין כל כך הבדלים בין הקיה נירו פלאג אין לבין הקיה נירו הרגילה. ההתקדמות של קיה נירו פלאג אין היא בעיקר בפגושים חדשים ועיצוב חדש ליחידות התאורה ופנסי הערפל. בתא הנוסעים הגרסה החדשה משפרת את איכות החומרים שממנה היא מיוצרת ובנוסף מוסיפה גימור שבצע שחור מבריק ועיטורי פלסטיק כסוף. בנוסף, לקיה החדשה מסך מידע בגודל 7 אינץ’ בלוח המחוונים ומערכת מולטימדיה בעלת מסך עם 8 אינץ’ עם ניווט וויז ואפליקציות נוספות כמו גם קישוריות למכשירי למכשירי אפל ואנדרואיד.

המידות החיצוניות שלו זהות לדגם הרגיל. אורך של 436 ס”מ, רוחב של 181 ס”מ, גובה של 155 ס”מ ובסיס הגלגלים 270 ס”מ. ההבדלים המרכזיים הם במשקל שעומד על 1,594 ק”ג לעומת 1,490 של הגרסה ההיברידית הקודמת.  בנוסף, נפח תא המטען גם הוא שונה מ-401 ליטרים  ל-324 ליטרים.

קיה נירו הייבריד 2020 – הנעה

מבחינת ההנעה בקיה נירו הייבריד פלאג אין מדובר בהנעה קדמית דרך תיבת ההילוכים כפולת מצמד בת 6 הילוכים. הגרסה החדשה עושה שימוש במנוע 1.6 ליטר בנזין ולצידו מנוע חשמלי עם סוללות ליתיום יון של 8.9 קילוואט שעה. ההספק המשולב עומד על 141 כ”ס והמומנט על 27 קג”מ.

על פי קיה הטווח החשמלי המוצהר של המכונית הוא 49 ק”מ במסלול משולב ועד 65 ק”מ בנסיעה עירונית. מעבר לכך הרכב עובר למצב ההיברידי. על-פי היצרן צריכת הדלק  בשילוב שתי ההנעות עומדת על 76.9 ק”מ לליטר ללא הבדל ביחס לדגם הקודם.

קיה נירו פלאג אין – רמות גימור

הגרסה החדשה תשווק בשני רמות גימור, LX  היא הבסיסית ו-EX המאובזרת. רמת הגימור LX  כוללת בקרת אקלים מפוצלת, קיפול למראות הצד משולבות האיתות, מצלמות רוורס ומסילות גג. רמת הגימור EX  כוללת גם הנעה בלחיצת כפתור, פתחי מיזוג ליושבים מאחור, חיישני רוורס, שילוב עור ובד במושבים ועוד. בשני הרמות גימור מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, התרעה על אי שמירת מרחק, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית כולל מצב פקקים, התרעת עירנות נהג וגם מערכת להפקת צליל מנוע בנסיעה במצב חשמלי.

קיה נירו הייבריד פלאג אין 2020 – מחיר

המחירים של קיה נירו פלאג אין מתחילים ב-150 אלף ש”ח לרמת הגימור LX ו-153 אלף ש”ח לרמת הגימור EX.  חשוב לציין כי אלו מחירים זולים יותר מהמחיר של הגרסה הקודמת שהיו בין 155 ל-160 אלף ש”ח. בנוסף, פער המחירים בין הגרסה ההיברדית החדשה לבין הנירו הרגיל הצטמצמו משמעותית בעיקר בשל השינויים בהטבות המס.

מעוניינים לרכוש ? מתלבטים ?  היכנסו לכאן ונשמח לעזור לכם

צרו קשר עכשיו ותתקדמו לקיה נירו היברידי פלאג אין 2020 בליסינג!


[pojo-form id=”2008″]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content