לקסוס UX – ליסינג מימוני

לקסוס UX בליסינג עם פתרונות מימון גמישים, ללא הגבלת ק”מ, במימון חוץ בנקאי עם חשבונית שכירות, רמת גימור לבחירת הלקוח, צור קשר עכשיו לקבלת הצעה!

  • לקסוס UX, הקרוסאובר האורבני החדש, מאתגר את כל מה שראיתם לפניו ומביא איתו בשורה חדשה של עיצוב, נועזות, ביצועים וטכנולוגיה פורצת דרך. עכשיו בישראל, גם בגרסה ההיברידית.
  • ה-UX מציע בחירה בין שתי מערכות הנעה מתקדמות. הראשונה היא דור חדש של הטכנולוגיה ההיברידית שנקראת Self Charching Hybrid, המשלבת בין ניצולת דלק, עם ביצועים חלקים ודינמיים. המערכת השנייה היא מנוע בנזין, המעניק נגישות וביצועים חזקים לצד חיסכון בדלק.
  • התנהגות כביש משופרת : מרכז כובד נמוך ופלטפורמה קשיחה מאפשרים ל-UX לספק דינמיקת נהיגה מדויקת. דינמיקת הנהיגה משופרת גם על ידי מייצבים אווירודינמיים ייחודיים, המשולבים בעיצוב קשתות הגלגלים והפנסים האחוריים, והם שמעניקים יציבות בנסיעה במהירות כשיש רוח צד.
  • בטיחות משופרת: הודות למערכת +Lexus Safety System החדשה, ה-UX מציע חבילת בטיחות מונעת מקיפה יוצאת דופן, הכוללת מערכת קדם התנגשות עם זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב עם זיהוי קו נתיב, אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת זיהוי תמרורי תנועה, המקשורות זו לזו.
  • מטען אלחוטי תואם תקן Qi הנמצא למרגלות הקונסולה המרכזית מונע את הצורך בכבלים מיותרים ומאפשר טעינת מכשיר כגון סמארטפון פשוט על ידי הנחתו על המטען (בהתאם לסוג המכשיר).


    השאירו פרטים ונשמח להיות בקשר

    * שדה חובה

    קטגוריות: , תגיות: ,
    פתיחת צ'אט
    היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
    היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
    דילוג לתוכן